ORGANIZACIJA NASTAVE

Organizacija nastave za JU OŠ "Simin Han" Simin Han, Tuzla

Školska 2023/24. godina

Slika

Organizacija nastave na početku školske 2024/25.je počela je ustaljenim rasporedom, što znači da su svi učenici u odjeljenjima, čas traje 45 minuta, bez promjena i novih odluka.

Centralna škola će nastavu izvoditi u petodnevnoj radnoj sedmici. Nastava se organizira i izvodi za predmetnu u jednoj smjeni, dok učenici I i II razreda mijenjaju smjenu.

II smjena počinje od 11:00 sati za učenike I i II razreda.

 

  • Raspored zvonjenja

 

 

I smjena

 

II smjena

Čas

 

 

 

1.čas

7:30 – 8:15

1.čas

11:05 – 11:50

2.čas

8:20 – 9:05

2.čas

11:55 – 12:40

3.čas

9:25 – 10:10

3.čas

13:00 – 13:45

4.čas

10:15 – 11:00

4.čas

13:50 – 14:35

5.čas

11:05 – 11:50

5.čas

14:40 – 15:25

6.čas

11:55 – 12:40

6.čas

 

 

U područnoj školi Požarnica nastava će se izvoditi u petodnevnoj radnoj sedmici. U predmetnoj i razrednoj nastavi nastava će se izvoditi u jednoj smjeni sa početkom u 8:00 sati.

 

Raspored zvonjenja u PŠ Požarnica.

 

 

I smjena

Čas

 

1.čas

   8:00 – 8:45

2.čas

   8:50 – 9:35

3.čas

   9:50 – 10:35

4.čas

   10:40 – 11:25

5.čas

   11:30 – 12:15

6.čas

   12:20 – 13:05

 

 Raspored sati i raspored zvonjenja                       

Za izradu rasporeda sati zadužen je  Hasanbašić Admir, nastavnik informatike.   


Dežurstva nastavnika i učenika

Raspored dežurstva nastavnika vrši  direktor škole u skladu sa 40- satnom sedmicom, raspored dežurstva učenika vrše razrednici a dežurstvo obavlja  i pomoćno-tehničko osoblje.

Dežurstvo nastavnika i učenika traje od početka do završetka smjene. Razrednici su dužni upoznati učenike sa pravilima dežurstva.                      

Rad biblioteke

Školska biblioteka ima oko 11.000 knjiga. Formirana je biblioteka u područnoj školi u Požarnici, a unutrašnjom preraspodjelom radnika organizovaće se rad u biblioteci.

Bibliotekar organizira rad biblioteke, a svoje radno vrijeme organizira u skladu sa potrebama procesa nastave, u okviru 40 satne sedmice.

Rad biblioteke u područnoj školi je organizovan  je jedan dan u sedmici (petak).

Bibliotekar polugodišnje  podnosi izvještaj o svom radu sa svim relevantnim pokazateljima korištenja bibliotečkog fonda.

Plan izdavanja školskog lista

Školski list Glas mladih  ''Šareni svijet'' će biti pripremljen dva puta godišnje.

Urednici lista su Edin Kušmić i učenici članovi novinarske sekcije. Nastavnici su obavezni da sa učenicima pripremaju priloge o provedenim aktivnostima i aktuelnim temama.

Rad školske kuhinje

Prostorije školske kuhinje, škola je izdala u zakup. Učenici koriste usluge kuhinje putem mjesečne preplate i svakodnevne kupovine prehrambenih artikala. Oko 50% učenika koristi usluge kuhinje.

Kuhinju održava Trgovinsko – knjižarsko preduzeće DOO ''BOOK'', Tuzla. Radnici redovno vrše godišnje sanitarne preglede kao i mjesečne analize u saradnji sa HES-om Tuzla.

U PŠ „Požarnica“ nema školske kuhinje.

Plan korištenja fiskulturne sale

Fiskulturna dvorana se koristi na osnovu usklađenog rasporeda časova između predmetne i razredne nastave. Ovakvim rasporedom, svi časovi tjelesnog odgoja se mogu izvoditi u fiskulturnoj sali.

U terminima koji su slobodni fiskulturna dvorana se izdaje zainteresiranim sportskim klubovim, koji imaju suglasnost za realizaciju svojih programa od nadležnog Ministarstva. Sala se koristi i za slobodne aktivnosti učenika, Školsko sportsko društva ( ŠSD) i sve ostale zainteresovane  organizacije i klubove, po ugovoru koji će se sklapati sa istim.

 

Ikona

Praćenje napretka učenika i evaluacija nastave

 

Slika

PROGRAM ODGOJNO-OBRAZOVNOG RADA

  1. Sedmični broj časova predmetne nastave-redovne

 

Nastavni predmet[1]

 

R A Z R E D

 

å

23

I

2,33

II

2,33

III

2

IV

2,33

V

2

VI

3

VII

3

VIII

    3

IX

3

Bosanski, hrvatski i srpski jezik i književnost

-

-

-

-

-

12

12

12

12

48

Engleski jezik

2

2

4

9

6

6

6

6

6

47

Njemački jezik

-

-

-

-

-

6

6

6

6

24

Matematika

-

-

-

-

-

12

12

12

12

48

Muzička kultura

-

-

-

-

-

3

3

3

3

12

Likovna kultura

-

-

-

-

-

3

3

3

3

12

Tjelesni i zdravstveni odg

-

-

-

-

-

6

6

6

6

24

Biologija

-

-

-

-

-

3

6

3

6

18

Historija

-

-

-

-

-

3

6

6

6

21

Geografija

-

-

-

-

-

3

6

6

3

18

Fizika

-

-

-

-

-

-

3

6

6

15

Hemija

-

-

-

-

-

-

-

6

6

12

Informatika

-

-

-

-

-

6

5

5

4

20

Tehnički odgoj

-

-

-

-

-

6

5

5

4

20

Osnove teh. i informatika

-

-

-

-

4

-

-

-

-

4

Kultura življenja

 

 

 

 

 

   

 

 

-

Islamska vjeronauka

2

2

2

6

4

6

3

3

3

31

Katolički vjeronauk

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-

Pravoslavna vj.

 

 

 

 

 

 

 

 

1

1

Građansko ob.

 

 

 

 

 

 

3

 

 

3

Religijska kultura

 

 

 

 

 

2

 

 

 

2

 

  1. Učenje stranih jezika

razredi

I - V

VI

VII

VIII

IX

SVEGA

engleski jezik

odjeljenja

11

3

3

3

3

23

učenika

198

60

61

59

43

421

njemački jezik

odjeljenja

 

3

3

3

3

12

učenika

 

60

53

59

43

413

turski jezik

 

 

2

 

 

2

 

 

8

 

 

8

UKUPNO

odjeljenja

11

3

3

3

3

23

učenika

198

60

61

59

43

421

 

 

 

 

 

  1. Dopunska nastava

.

Predmet

Godišnji fond časova

Svega

Zaduženi nastavnici

I

II

III

IV

V

VI

VII

VIII

IX

Matematika

 

30

30

45

30

 

 

 

 

135

Nermina J.

Enisa R.

Meliha S.

Dženita Dž.

Elzina I.

Amra M.

Sabina A.

Alma K.

Bhs jez.i knj.

 

30

30

45

30

 

 

 

 

135

Nermina J.

Enisa R.

Meliha S.

Dženita Dž.

Elzina I.

Amra M.

Sabina A.

Alma K.

Engleski  j.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Dodatna nastava

Predmet

Godišnji fond časova

Svega

Zaduženi nastavnici

V

VI

VII

VIII

IX

 

 

Hemija

 

 

 

15

15

30

Murselović Amela

Njem.jez.

 

 

 

 

30

30

Hadzić Maida

Eng.jez.

 

 

 

 

60

60

Emina Dzambegović

Nermina Hukić

 

Historija

 

 

15

15

 

30

Jasmin Omazić

 

 

  1. Izborna obavezna nastava

razredi

I

II

III

IV

V

VI

VII

VIII

IX

Svega

broj učenika koji pohađa

Vjeronauk

islamski

41

37

37

35

46

60

60

58

42

 

katolički

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

pravoslavni

 

 

 

 

 

 

 

1

1

2

svega

41

37

37

35

46

60

60

59

43

418

religijska kultura

1

 

1

 

 

 

1

 

 

3

ukupno

42

37

38

35

46

60

61

59

43

421

Roditelji prilikom upisa u I razred popunjavaju anketni list i na taj način se opredjeljuju koju vjeronauku će njihovo dijete izučavati tokom školovanja. Religijsku kulturu predaje nastavnik razredne nastave,  islamsku vjeronauku profesori koji su pohađali fakultet islamskih nauka, dok nastavu iz pravoslavne vjeronauke izvodi nastavnik sa završenim Bogoslovskim fakultetom.

 

 

 

 

 

 

  1. Vannastavne aktivnosti

 

r.br.

SEKCIJA

sedmični fond sati

Zaduženi nastavnici

1.

Klub engleskog jezika

1

Azra Buljubašić

2.

Literarna / recitatorska

1

Fadila Haskić

3.

Mladi geografi

1

Gazibegović Zehra

4.

Literarno/recitatorska PŠ

1

Adnan Avdibašić

5.

Mali istraživači

1

Sanela Jaganjac

6.

Mali kreativci

1

Redžić Enisa

7.

Crveni križ

1

Meliha Skejić

8.

Horska sekcija RN

1

Ibrahimović Elzina

9.

Likovna sekcija

1

Jaranović Indira

10.

Mladi matematičari

1

Sokoljak Saida

11.

Mladi matematičari PŠ

1

Erna Suljić

12.

Moderni ples

1

Musić Amra

13.

Folklor i hor

2

Jusufović Hazim

14.

Šahovska sekcija

1

Alić Sabina

16.

Recitatorska sekcija RN

1

Klebić Alma

17.

Mladi teolozi

1

Salihović Hava

18.

Historijska sekcija

1

Kurtalić Rusmira

19.

Mladi biolozi

1

Alić Sena

20.

Sport

1

Zahirović Nihad

21.

Modelarska

1

Amir Žunić

22.

Klub „Mladih fizičari“

1

Edin Kušmić

23.

Vijeće učenika

1

Jahić Mirzeta

24.

Podržimo inkluziju

1

Begić Amira

25.

Klub njemačkog jezika

1

Maida Hadžić

26.

Literarna sekcija RN

1

Dženita Dželilović

27.

Mladi teolozi PŠ

1

Asmir Bečić

 

SVEGA

28

 

 

 

Svaki nastavnik za zaduženu vannastavnu aktivnost ima program rada. Učenici su upoznati sa rasporedom održavanja vannastavnih aktivnosti. Nastupi, prezentacije i rad sekcija postavljeni su programom rada koji je upisan u svesku za evidenciju slobodnih aktivnosti.

Vannastavne aktivnosti će se održavati u terminima koje nastavnik izabere u skladu sa vremenom kojim raspolaže kao i prostornom mogućnošću održavanja iste.

Kroz vannastavne aktivnosti učenici i nastavnici postižu dobre rezultate. Škola je postavila  cilj da svako dijete bude uključeno u bar jednu sekciju, a najviše dvije sekcije, tako da se vodi računa da ni jedno dijete ne bude preopterećeno.

Planiramo organizovati  prijavljivanje učenika za dodatnu nastavu (oni koji su već postigli dobre rezultate na takmičenju), a zatim  predstavljanje sekcija na početku godine kroz štandove. Učenici mogu da se upoznaju koje sekcije su planirane i da svojim potpisom potvrde prisustvo na željenoj sekciji.

Razrednici će voditi računa o tome jesu li svi učenici uključeni i uz pomoć pedagoga ispitati sklonosti i interese učenika za određenu aktivnost. Nastavnici su obavezni predati spiskove učenika uključenih u sekciju, dopunsku ili dodatnu nastavu pedagogu škole, kao i program rada.

 

  1. Specijalizirani programi za nadarene učenike

 

Školski plan rada sa darovitim učenicima predstavlja osnovu za sveobuhvatniji i savremeniji pristup potencijalno darovitijim učenicima. Prema zakonu o osnovnom odgoju i obrazovanju škola provodi uočavanje, praćenje i poticanje darovitih učenika, te im organizuje dodatni rad prema njihovim sklonostima, sposobnostima i interesima. Proteklih godina sa darovitim učenicima se radilo tokom dodatne nastave, vannastavnih aktivnosti proširenjem nastavnih sadržaja i pripremanjen učenika za takmičenja. Na osnovu navedenih aktivnosti identifikovani su učenici za koje nastavnici smatraju da su daroviti, te su navedeni u traženoj tabeli.

 

Međutim,  za tačnu procjenu darovitosti, u školi treba formirati tim za identifikaciju nadarenih učenika. Na čelu tima treba da bude psiholog, ali u našoj školi nema zaposlenog psihologa. Takođe za identifikaciju su nam neophodni instrumentariji koje takođe može provoditi samo psiholog. Škola ne posjeduje ni instrumentarije.

Ono što naša škola može raditi po pitanju darovitih učenika jeste prepoznavanje učenika i upućivanje na dalju procjenu kod nadležnog psihologa pri medicini rada.

Ono što nedostaje školama da bi izradili program rada sa darovitim učenicima jeste pravilnik radasa darovitim učenicima, dodatne edukacije i smjernice za prepoznavanje i rad.

Naša škola će svakako uložiti svoje kompetencije i sposobnosti, skromne materijalne uslove te će dati svoj doprinos u radu sa darovitim učenicima. U školskoj 2023/24.godini prije donošenja samog programa rada sa darovitim učenicima, cilj nam je identifikovati i razviti stvaralačke potencijale kod učenika pružajući im odgovarajuću odgojno-obrazovnu podršku.

Identifikacija i procjena će se vršiti na osnovu tri parametra:

  • Nadprosječne intelektualne sposobnosti i osobine
  • Motivacija
  • Visok stupanj kreativnosti.

U skladu sa svojim mogućnostima od ove školske godine škola će uzeti učešća u opservaciji, identifikaciji i radu sa darovitim učenicima.

 

[1] Ne upisivati časove koje izvode nastavnici razredne nastave!

0 0
© 2024 ossiminhan.skolatk.edu.ba. Napravljeno sa mojWeb 2.10.5 | LEFTOR